BOKA NU → Prisförslag / Fartygsvisning
 
08 - 22 08 30 Ring oss

 

Våra konferenslokaler

 

 

Kapacitet på mellan 12 - 1000 personer

Vår Grupp & Konferensavdelning hjälper er att planera ert arrangemang hos oss och fartygets personal förverkligar den. Konferensavdelningarna ombord erbjuder flexibla konferens- och eventlokaler som passar allt från mindre möten till större konferenser, föreläsningar, event, mässor och privata fester. Konferenslokalerna ombord kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 12-1000 personer. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

  • Kapacitet för totalt 1000 pers
  • Upp till 21 konferenslokaler och utrymmen (per fartyg)
  • Möjlighet att boka showbaren Starlight Palace för större föreläsningar eller underhållning
     

Kontakta oss & boka nu

  • Konferenslokaler

    SE EN 360° VISNING AV området →

    De 9 konferens- & eventlokalerna ombord Baltic Queen kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 450 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 450 pers
    • 9 konferensutrymmen
    • Möjlighet att boka showbaren Starlight Palace för större föreläsningar eller underhållning
     

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum
Biosittning Skolsittning Styrelsesittning Stlk
1 - Tallink - - 20 20 m2
2 - Princess 28 16 16 28 m2
3 - Victoria 17 10 12 17 m2
4 - Galaxy 28 16 16 28 m2
5 - Romantika 28 16 16 28 m2
6 - Europa 47 34 15 47 m2
7 - Serenade 70 44 27 70 m2
8 - Festival 47 34 15 47 m2
9 - Symphony 70 44 27 70 m2
2+3 50 30 30 50 m2
6+7 149 87 36 149 m2
8+9 149 87 36 149 m2
6+8 90 68 34 90 m2
7+9 144 96 48 144 m2
6+7+8+9 280 192 52 280 m2
1 - 9       450 m2
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       
  • Konferenslokaler

    De 11 konferens- & eventlokalerna ombord Victoria I kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 324 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 324 pers
    • 11 konferensutrymmen
    • Möjlighet att boka showbaren Starlight Palace för större föreläsningar eller underhållning (upp till 1000 pers)
       

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum
Biosittning Skolsittning Styrelsesittning Stlk
1 - Carl - - 14 20 m2
2 - Ulrica - - 14 17 m2
3 - Gustaf - - 8 11 m2
4 - Sofia 18 12 12 20 m2
5 - Oscar 25 18 16 21 m2
6 - Innovation
room
16      
7 - Astrid 25 12 16 20 m2
8 - Sonja 40 38 15 60 m2
9 - Alexandra 40 38 15 60 m2
10 - Harald 70 50 28 65 m2
11 - Frederik 70 50 28 65 m2
1+2 - - 26 37 m2
4+5 57 26 28 41 m2
8+9 95 76 34 80 m2
8+10 146 92 36 125 m2
9+11 146 92 36 125 m2
10+11 134 88 48 130 m2
8+9+10+11 280 188 60 250 m2
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       
  • Konferenslokaler

    De 12 konferens- & eventlokalerna ombord Isabelle kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 180 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 180 pers
    • 12 konferensutrymmen
     

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum
Biosittning Skolsittning Styrelsesittning Stlk
S11 30 22 18 31,5 m2
S21 15 10 10 17 m2
S22 15 10 10 17 m2
S31 30 22 16 29 m2
B41 30 22 18 31,5 m2
B51 15 10 10 17 m2
B52 15 10 10 17 m2
B61 30 22 16 29 m2
SK1 - - 14 37 m2
SK2 30 20 16 35,7 m2
SAS 90 60 30 83,2 m2
SAB 90 60 30 83,2 m2
S21 +
S22
33 25 20 33,8 m2
B51 +
B52
33 25 20 33,8 m2
SAS +
SAB
200 140 40 166,5 m2
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       
  • Konferenslokaler

    De 6 konferens- & eventlokalerna ombord Romantika kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 340 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 340 pers
    • 6 konferensutrymmen
    • Showbaren Starlight Cabaret kan bokas för föreläsningar för upp till 1 000 pers.
     

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum
Biosittning Skolsittning Styrelsesittning Stlk
1 –
Marilyn
100 50 34 112 m2
2 –
Marlene
50 36 24 56 m2
3 –
Rita
24 16 16 25,6 m2
4 –
Ingrid
30 24 20 34 m2
5 –
Grace
10 18 m2
6 –
Sabrina
26 20 24 33 m2
1 + 2 150 86 58 168 m2
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       
  • Konferenslokaler

    SE EN 360° VISNING AV området →

    De 21 konferens- & eventlokalerna ombord Silja Symphony kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 700 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 700 pers
    • 21 konferensutrymmen
    • Möjlighet att boka hela nattklubben Atlantis Palace för större föreläsningar eller underhållning.
    • Möjlighet att boka Executive Suite på 75 m2 för möten med max 8 personer. Hytt med bubbelpool, bastu, omklädningsrum och sovrum med dubbelsäng. Separat gästtoalett.
     

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum Biosittning Skolsittning Styrelsesittning
VIP - - 12
3 - - 10
4 - - 10
5 - - 10
6 - - 9
7 - - 4
8 - 68 -
10 - - 4
11 - - 9
12 - - 10
13 - - 10
14 - - 10
17 - - 13
18 - 19 16
19 - 19 16
20 - 17 12
21 - 17 12
22 - 15 10
23 - 24 16
24 - 21 16
4+5 - 24 17
12+13 - 24 17
20+21 - 35 17
3+4+5 - 36 24
7+8+10 - 88 -
12+13+14 - 36 -
17+18 - 40 -
19+22 - 36 25
23+24 - 40 -
17+18+23+24 - 74 -
17-19+22-24 - 100 -
6-8+10-11 - 110 -
6-11+20+21 - 140 -
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       
  • Konferenslokaler

    Se en 360° visning av området på systerfartyget Silja Symphony →

    De 21 konferens- & eventlokalerna ombord Silja Serenade kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 700 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 700 pers
    • 21 konferensutrymmen
    • Möjlighet att boka hela nattklubben Atlantis Palace för större föreläsningar eller underhållning.
    • Möjlighet att boka Executive Suite på 75 m2 för möten med max 8 personer. Hytt med bubbelpool, bastu, omklädningsrum och sovrum med dubbelsäng. Separat gästtoalett.
     

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum Biosittning Skolsittning Styrelsesittning
VIP - - 12
3 - - 10
4 - - 10
5 - - 10
6 - - 9
7 - - 4
8 - 68 -
10 - - 4
11 - - 9
12 - - 10
13 - - 10
14 - - 10
17 - - 13
18 - 19 16
19 - 19 16
20 - 17 12
21 - 17 12
22 - 15 10
23 - 24 16
24 - 21 16
4+5 - 24 17
12+13 - 24 17
20+21 - 35 17
3+4+5 - 36 24
7+8+10 - 88 -
12+13+14 - 36 -
17+18 - 40 -
19+22 - 36 25
23+24 - 40 -
17+18+23+24 - 74 -
17-19+22-24 - 100 -
6-8+10-11 - 110 -
6-11+20+21 - 140 -
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       
  • Konferenslokaler

    Se en 360° visning av området på systerfartyget Baltic Queen →

    De 9 konferens- & eventlokalerna ombord Galaxy kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 324 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 324 pers
    • 9 konferensutrymmen
    • Möjlighet att boka showbaren Starlight Palace för större föreläsningar eller underhållning
     

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum
Biosittning Skolsittning Styrelsesittning Stlk
1- Brussels - - 20 29,5 m2
2- Helsinki 28 16 16 30,1 m2
3- Tallinn 17 10 12 20,1 m2
4 - Stockholm 28 16 16 27,5 m2
5 - Copenhagen 28 16 16 27,1 m2
6 - Paris 47 34 15 56,5 m2
7 - Berlin 70 44 27 66,2 m2
8 - London 47 34 15 55,9 m2
9 - Madrid 70 44 27 65,5 m2
2+3 48 30 32 50,2 m2
6+7 149 87 36 122,7 m2
8+9 149 87 36 122,7 m2
6+8 90 68 34 112,4 m2
7+9 144 96 48 131,7 m2
6+7+8+9 324 192 52 244,1 m2
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       
  • Konferenslokaler

    Se en 360° visning av området på systerfartyget Baltic Queen →

    De 9 konferens- & eventlokalerna ombord Baltic Princess kan anpassas och slås ihop för grupper mellan 10 - 450 pers. Här finns den senaste tekniken och dedikerad personal för att ni ska få en lyckad och smidig tillställning.

    • Kapacitet: 450 pers
    • 9 konferensutrymmen
    • Möjlighet att boka showbaren Starlight Palace för större föreläsningar eller underhållning
     

    Standardutrustning i konferensen

    Öppettider: 09:00 - 21:00 (eller enligt överenskommelse)

Tips: Vi bjuder på 6h kostnadsfri möteslokal när ni bokar fikabuffé & kaffe non-stop! Läs mer om konferensfika och se meny nedan.

 
Rum
Biosittning Skolsittning Styrelsesittning Stlk
1 - Tallinn - - 20 29,5 m2
2 - Helsinki 28 16 16 30,1 m2
3 - Riga 17 10 12 20,1 m2
4 -
Stockholm
28 16 16 27,5 m2
5 - Rostock 28 16 16 27,1 m2
6 - Paldiski 47 34 15 56,5 m2
7 - Turku 70 44 27 66,2 m2
8 -
Kapellskär
47 34 15 55,9 m2
9 -
Mariehamn
70 44 27 65,5 m2
2+3 50 30 m2 30 50,2 m2
6+7 149 87 36 122,7 m2
8+9 149 87 36 122,7 m2
6+7+8+9 324 192 52 244,1 m2
  • KONFERENSSERVERING


    Vi har ett stort sortiment på vår konferensservering med något för alla. Tips: med vår fikabuffé får ni lite av varje, både sött och salt och självklart kaffe och te. Klicka på vår konferensmeny för att se hela vårt utbud.

    Konferensmeny t o m 13.5 2019 (PDF)


    Önskar du endast boka konferenstimmar gäller följande priser:

    • 1 - 10 personer: 350:- /h
    • 11 - 20 personer: 500:- /h
    • Över 20 personer: 30:- /h per person
       

Läs mer

Aktiviteter & tillval

Spetsa till resan med gruppaktiviteter ombord eller i land. Bevandra dig t ex bland smakfulla viner under en vinprovning, varva ner i en privat bastu, upptäck mer av staden med en guidad sightseeing eller svetsa lagandan med en av våra många teambuildingaktiviter.

Läs mer

Ombord

Det finns mycket att upptäcka ombord. Ett brett matutbud med något för alla smaker. Handla produkter till taxfree-priser och ta del av underhållning med allt från dansshower till kända artister. Varva ner i vår relaxavdelning eller njut av vyer av skärgård och hav.

Läs mer