Ändring och avbokning

 

Ändring

Bland annat avresedatum, avgångstid eller rutt är möjlig att ändra i mån av plats, även passagerarinformationen är möjlig att ändra:
-  över telefon via vår kundtjänst
- genom att besöka en av terminalerna eller den resebyrå där du gjort bokningen
- via vår chattjänst kan du t ex ändra passagerarinformation samt fordonets registreringsnummer 
Observera att du inte kan avboka din resa i chatten

Samtliga kryssningar samt enkelresor med Shuttle-fartygen mellan Helsingfors-Tallinn bokade via vår online-bokning eller hos Tallink Siljas kundtjänst är i viss mån möjliga att ändra via ändrings-länken i e-postbekräftelsen.
 

Avbokning

Bokningen går att avboka:
- över telefon via vår kundtjänst
- genom att besöka en av terminalerna eller den resebyrå där du gjort bokningen


Eventuella ändrings-, och avbokningskostnader debiteras enligt våra betalnings-, ändrings- och avbokningsregler.